SRS in HK 消息剪報。

Updated: 2006-05-13T13:10. 加入 060513 蘋果日報報導。

2006-05-13

  • 臨門撻Q:卡通歌王演唱會臨門撻Q「蝕都要開」 (蘋果日報 E07 flu流感)

    還記得《鐵甲萬能俠》主題曲雄壯、熱血的聲音嗎?主唱者水木一郎原定來港於昨晚及今晚連開兩場《超級機械人大戰──魂》演唱會,臨門一腳,卻因門票銷情不理想而宣布取消,令各位引頸以待的Fans自本年2月延期後再度失望。記者起初都以為Fans得三幾個,個個都係電車男,點知水木Fans由2字頭到4字頭都有,當中更不乏大學教授!

    記者:曾冠輝;攝影:陳盛臣、譚盈傑

    教授Fans一樣狂熱

    咪以為聽得水木一郎都係匿喺屋企嘅電車男,大學教授一樣可以係佢Fans。年屆4字頭的吳偉明教授是典型的日本動漫畫迷:「70年代日本機械人動畫啱啱傳到香港,當時嘅我就日日睇住《鐵甲萬能俠》長大,連主題曲都跟住水木一齊唱!有啲歌到家都識唱!」

    兼職講師何故是3字頭的代表,他有幸嘗過水木一郎演唱會的現場氣氛:「我試過去日本睇水木一郎嘅演唱會,佢好識帶動現場氣氛,做一個簡單嘅手勢,台下觀眾自然會跟住做,加上佢不時喺台上振臂嚎叫,個氣氛同香港演唱會無得比。」

    「香港有足夠Fans!」

    講到演唱會難產,大家不約而同大彈製作公司宣傳不力。演唱會原定2月舉行,當時吳教授更義務幫助宣傳:「我將演唱會張海報貼咗喺網頁,即刻收到萬多個點擊率同過百個留言,好多人都係透過個網頁先知道有演唱會!」,而何故就認為這次演唱會的製作公司經驗能力不足所致:「今次製作咁認真,但只由一間規模唔大嘅公司做宣傳,唔係好合理。」吳教授補充:「香港絕對有足夠嘅Fans支持今次演唱會嘅!」何故:「就算係蝕佢都應該照開啦,起碼唔好辜負班Fans,話唔定今次效果好,可以有下次呢?」

    「眼瞓聽,唔使飲咖啡!」

    吳教授自言最喜歡的動畫都是最始祖(第一代)的,包括第一代的機械人動畫《鐵甲萬能俠》及《三一萬能俠》,他形容當時的卡通及主題曲都很熱血:「當時嘅卡通都善惡分明,正義嘅主角永遠都好熱血,永遠都打贏壞人;水木一郎唱嘅主題曲又好有氣勢,嗰時讀書讀到眼瞓都唔使飲咖啡,聽吓佢嘅歌就燃起鬥志精神晒。」

    水木一郎係乜水?

    水木一郎於日本有「動畫歌帝王」之稱,自70年代初起致力演唱動畫歌曲,主要作品有《鐵甲萬能俠》、《鋼之魂》以及《超級機械人大戰》主題曲。至目前,推出作品已超過1,000首。而《鐵甲萬能俠》的原聲大碟竟賣出70萬張,是動畫音樂史的空前紀錄。70萬張多嗎?給你參考:主流歌手過百萬張就是天王天后級了。(繽崎步99年大碟銷量達120萬張)

    玩具、漫畫店:賣飛到停賣都無人知

    不願出鏡的超人玩具老闆黃Sir,也認為這次演唱會缺乏宣傳,也是因為行家告訴他才知有此事,他謂:「我有好多熟客都係水木Fans,如果佢有擺飛喺我呢度賣,起碼票房多幾十張啦!我哋連海報都無張,失驚無神話收番晒啲飛,我都唔知發生咩事!」

    市區模型店無票賣,反而屋邨漫畫店有,天水圍「怡趣」老闆黃先生話:「3間分店夾埋都係賣咗兩張,早兩日仲突然收番晒啲飛,製作公司又無交代發生咩事,仲以為啲飛喺出面(市區)好好賣而要拎出去㖭!」

    狂熱網友 自製海報

    那邊廂宣布演唱會取消,這邊廂多少Fans失落沮喪,忠實Fans「頹青」更於博客內以「肥皂泡」形容這個一睹水木一郎台上風采的夢想,以「我的心在淌淚」形容他的傷心程度。

    頹青是文化研究系一年級生,基於對日本動畫及主題曲的鍾愛而自學日文,大部份的日語主題曲都能順口唱起來。他本來召集了網友一起到場支持水木,他更為了這次演唱會而有所準備:「我託朋友幫我設計了一張海報,希望到時可以用嚟集合大家一齊支持水木,可惜家無機會……」

    對於演唱會告吹,頹青心情已漸平復,他表示:「可能會改約各位網友去銅鑼灣間日本卡啦OK度唱吓啲主題曲發洩啦!」

    退票查詢

    製作公司已於網頁內正式宣布《超級機械人大戰──魂》演唱會取消,各位已經買咗飛嘅朋友可以去以下嘅網址/電話查詢: http://www.studio814.net。查詢電話:3144 4166

2006-05-12

  • 演唱會突取消遭投訴 (頭條日報 P-08 港聞)

    七十至八十年代日本卡通片,勾起不少中年人的集體回憶。有港商以日本經典卡通片原唱者訪港為噱頭,舉辦名為「超級機械人大戰魂」演唱會(見圖),演期原定在二月,但一拖再拖,前日更突然透過網站宣佈取消演唱會,有已訂票的顧客擔心受騙,向消委會投訴。

    演唱會門票售價分二百八十元和四百五十元。主辦單位昨在網上宣佈取消演唱會,但未有解釋原因,只表示將以個別方式通知顧客安排退票事宜。警方表示,暫未接獲有市民投訴。

  • 演唱會取消惹騙局疑雲 (太陽報 A22 港聞)

    【本報訊】原定於今、明兩晚在九龍灣展貿中心舉行的日本動畫經典金曲《超級機械人大戰魂》演唱會,因門票銷情慘淡終取消,主辦機構據稱虧損約一百萬元。由於前晚突傳出演唱會取消消息,負責人亦一度不知所終,惹來騙局疑雲。主辦機構昨晚終在網頁上宣布演唱會取消,並安排下月接受退票。

    負責人陳先生昨日到牛頭角警署備案,他表示,演唱會受人不斷發放謠言中傷才被迫取消,將諮詢律師意見決定會否採取行動。對於過去兩日「失蹤」,他表示自己甲狀腺一直有問題,加上籌辦演唱會的壓力,終致暈倒需入院兩天。

    是次演唱會門票分為四百五十元及二百八十元兩種,主辦單位「Studio 814 Media」及提供網上訂票的「crossmedia」昨表示,已購票人士可於下月一日起,到荃灣楊屋道145-159號大堂辦理退票手續。

2006-05-11

Comments